суббота, 25 марта 2017 г.

მე-5 დღე

                                                ეს მოდული დამეხმარა, დავფიქრებულიყავი ,რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე,კერძოდ: პროექტში  შექმნილი რესურსების დათვალიერების და პრეზენტაციის შემდეგ მოსწავლეებს შეეძლებათ გაუკეთონ ერთმანეთს შეფასება, უკუკავშირი, პროექტი ითვალისწინებს როგორ დავიცვათ საავტორო უფლებები ინტერნეტში მოძიებულ მასალებზე რომლებიც დამჭირდა პროექტის შექმნაში.როგორ შემიძლია ინტერნეტ სივრცის საძიებო სისტემაში მოვიძიო ჩემთვის სასურველი ინფორმაცია,ვისწავლე საავტორო უფლებების სამართებლივი ჩარჩოს შექმნა.ჩვენი პრეზენტაციის გამოქვეყნება. შევქმენთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი.ჩვენი თავი წარმოვიდგინეთ მოსწავლის როლში.ეს დამეხმარა მოსწავლის შესაძლებლობების გათვალისწინებით სამუშაოს გადანაწილებაში,რა არის მოსწავლისატვის უფრო დაძლევადი, გავითვალიწინე მისი იაჭირებები.


1 комментарий:

  1. ნანული კარგად გაქვს სასწავლო პროექტი დაწყებული მაგრამ კარგი იქნება თუ პროექტის მიზანი იქნება 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და აზროვნების ზედა დონისთვის დამახასიათებელ.

    ОтветитьУдалить